Det gick undan

Har uträttat några ärenden idag. Magen börjar bli bättre. Eller den är bra medan jag sitter, men sen då jag stiger upp och går så bränner det. Jag hoppas det ska gå om snart för jag har ätit vanlig mat idag och knaprat i mig Balancid.

Jag var iallafall till Multiprint och beställde några exemplar av vårt utvecklingsarbete åt genomläsarna. Efter ett par timmar ringer de och säger jag ska och kolla utkastet på handboken vår om den är som den ska. De säger att de är klara senast måndag, men då ringer de efter ett par timmar till och säger att allt är klart! :) Där gick det undan! Slutet börjar verkligen närma sig nu.. Härliga tider.

Nu ska jag chilla resten av kvällen. Har sprungit lite för mycket idag så det förtjänar jag. Men imorgon blir det nog praktik iallafall. Det känns ju bra medan jag sitter och sitter gör jag ju mest i detta jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0