Vecka 2

Är ensam hemma nu och har just ätit mat och fixat ihop matlådan tills imorgon. Känner mig ganska trött efter dagens praktikdag. Har bokat in mig på ett Pump-pass på gymmet! Tänkte NÄSTAN avboka mig, men jag övertalade mig själv att jag nog ska åka. Annars hamnar jag i den här cirkeln att jag är trött, låter bli att träna, vilket gör mig ännu tröttare och orkar inte åka och träna och blir ännu tröttare.. Så bättre att övertala sitt psyke att det gör mig piggare att åka och träna! Så får jag äntligen mitt gymkort skaffat också.. Var lite på latsidan förr veckan med tränandet. Piloxing var jag på på måndagen förstås, men det var enda. Och sen så gick jag från Brändö till busstation i söndags i klackskor och två tunga väskor!

Det är ju vecka 2 på praktiken nu. Roligt är det! Tar emot mina mammor på egen hand (med handledaren som stöd vid sidan om). Får börja vara mer och mer självständig. Kul! Tänk att halva min mödrapraktiktid har gått efter den här veckan. Ojoj.

Nu ska jag lägga mig på soffan en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0