Spinning

Ska snart åka på Spinning till gymmet. Har inte alls lust egentligen och mina lår är riktigt sjuka från Pumpen. Men det ska gå! Jag vet ju att jag blir piggare, gladare och mera energisk efter passet. Tur igen för det där bokningssystemet! Hahah! Då jag köpte mitt gymkort nu så får jag -15% på träningskläder på Run&Go här i Närpes. Borde väl åka och se vad de har. Alltid kul med nya träningskläder!

Idag har det varit en händelserik dag på praktiken. Har igen fått vara med läkaren och se olika undersökningar och åtgärder. Intressant! Det är mycket man ändrar åsikt om och tänker att man aldrig i livet ska göra si eller så. Men man ska aldrig säga aldrig.

Imorgon åker jag äntligen igen tillbaka till Vasa. Får ÄNTLIGEN träffa sambon och det jag nu längtar lite mindre till är att skriva på examensarbetet. M och jag tänkte att vi ska skriva det en sista gång. och så säger vi att det får räcka. Hoppas bara det löper bra för oss då. Vi har ju haft paus i 2 veckor nu på handledarens begäran. Hälsovårdarna på praktiken sa att de aldrig hört talas om att någon handledare sagt att studerande måste ta paus i skrivandet. Men M och jag är så otroligt flitiga. Nästan FÖR flitiga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0