Ska jag eller ej?

Har fått höra från olika håll önskemål om att jag borde blogga igen... Ja, tanken finns. Ibland skulle jag så gärna vilja skriva av mig, men ibland så skulle jag inte alls vilja skriva något alls. Och perfektionisten, eller något sådant, som jag är vill ju ha en bra och rolig blogg. Många uppdateringar och mycket bilder. Men det blir ibland en för stor press för mig.. Bloggen blir mitt liv och tar för mycket energi av mig. Kanske jag kan vara en medelmåtta och uppdatera bara när jag känner för det? Kanske, kanske inte. Det återstår att se.

Jag känner att jag skulle kunna blogga nu, medan jag är i lilla tråkiga Närpes i 8 veckor. Utan min andra halva och bor hemma med mamma och pappa. Har man en gång flyttat hemifrån, vill man inte tillbaka. En positiv sak iallafall är att jag tar tid för mig att slappa, då inget annat finns att göra. Kan ligga på soffan eller i sängen, och läsa en bra bok och dricka en kopp te. Det är skönt.

Jag har även varit till frissan idag. Kapade av rejält och nu är håret så fräscht! Slingade också. Det behövdes verkligen. Tack till min fina Ann.

Saknar mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0