Metodhandbok

Är hemma i Närpes nu igen.. For på eftermiddagen redan då sambon ändå for i jobb, så varför skulle jag sitta där ensam och trycka då. Så här hemma i Närpes har jag haft äldsta systersonen på besök. Vi har stekt plättar och haft det allmänt mysigt.

Själv har jag också suttit och putsat på metodhandböckerna. Ni som inte vet vad jag pratar om så ska vi göra handböcker i mödravård och barnvård. Mödravårdshandboken är färdig och ligger på praktiken, men det finns ju saker man vill lägga till förstås. Barnhandboken är inte klar, så på den har jag slipat och lagt till lite saker jag hittat material om på praktiken. Väntar bara på att mina kompanjoner ska få sina delar färdiga och skicka över dem. Men vi kom överens om att vi inte ska stressa med dem. Vi tar praktiken först och nästan på delad första plats kommer ju examensarbetet nu just. Nästa helg ska M och jag göra vår första del av examensarbetet färdigt! Så d så!

Ska stoppa något i munnen jag nu, och sen blir det sängen känns det som. Jag är trött. Ny praktikvecka imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0