Måndag igen, vecka 4

Måndag igen och snart har halva praktiktiden i Närpes gått. Nästa vecka byter jag sida på rådgivningen, till barnrådgivningen. Spännande! Får se då vad jag gillar mest. Fast med tanke på den valbara praktiken spelar det tydligen ingen roll ifall jag skulle ha ändrat åsikt. Beslutet är gjort. Hmpf.

Jag kommer att spendera 2 hela veckor i Närpes nu. Hur ska jag klara mig utan sambon!? Har hunnit tänka tanken att jag kanske ska ta en sväng till Vasa i helgen och komma tillbaka på lördag tills vi ska ut med tjejerna och ha knytkalas. Jag måste fundera. Jag har på så högt tempo hela tiden, så jag borde lugna ner mig. Egentligen. Något att se fram emot är iallafall Ikea på söndag med mina kära systrar och lillklimpen!

Har just kastat ihop en lasagne och nu ska jag snart lägga på mig mina träningskläder, cykla iväg till R, plocka upp henne och åka på Piloxing, och efter det det traditionella "kakao ja leipä" hos familjen R efter Piloxingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0