I Vasa

Sitter hemma i Vasa nu och chillar.. Ligger på soffan under filten, med en bra bok och tända ljus. Mys! sambon är i jobb hela kvällen så jag ska bara ta det lungt för mig själv. Var ju meningen att vi skulle ha Vasaloppet med klassen ikväll, men det är många som är trötta efter den första praktikveckan så vi slopade våra planer. Jag är dessutom förkyld och jag tror inte någon vill ha en smitta då vi jobbar med gravida och barn. Skönt att ta det lungt också.

Har gått lite på stan idag och letat lite arbetströjor. Det kan nog inte finnas något tråkigare än att köpa basplagg! Speciellt då man inte hittar något riktigt man vill ha. Jag hittade iallafall något att dra på mig på praktiken.

Nu ska jag fortsätta läsa boken "Ro utan åror".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0