Flera tankar

Jag trivs jättebra på min praktikplats! Ni som inte vet så är jag på praktik på mödrarådgivningen i fyra veckor nu.. Håller på med den första veckan. Efter de fyra veckorna följer barnrådgivningen i fyra veckor. Ännu efter det följer två veckor på BB.

Mina tankar har börjat snurra under de här tre dagarna på praktik. Gjorde jag rätt val? Ska jag behöva ändra? Vilket område vill jag egentligen? Hälsovårdare vill jag bli, utan tvekan! Men frågan är var jag vill jobba i framtiden... Så synd att vi inte hinner prova på alla avsnitt före vi väljer den valbara praktiken..Ååh!

Jag är iallafall trött i skallen ikväll. Var barnvakt åt Elton ikväll då storebrorsan och morsan va på gymnastik. Nu ska jag duscha och sen ska jag lägga mig. Imorgon vill jag träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0