Bortskämd flickvän

Ja, det är jag det! Och glad är jag för det... Då jag kom hem idag så står massagebänken uppstaplad och redo för MIG! Fast först var vi och handlade lite mat för kvällen. Jag smättade ihop en pizzadeg, och medan den fick jäsa tände jag lite ljus först och sen la jag mig upp på bänken och bara slappnade av. Så himla skönt! Jag tappade totalt bort tiden och bara njöt av att bli ompysslad. Tur var hade jag heller inte så mycket spänningar i min kropp så det gjorde inte så värst ont, bara skönt. Okejdå, lite förlossningsandning behövde jag använda.

Jahapp, annars då. Väntar på att Idol ska börja igen. Fördriver tiden och hoppas att jag inte ska somna. Veckan har varit riktigt bra. Nu har HALVA min mödravårdspraktik gått. Sorgligt. Tiden går fort när man har roligt.

Imorgon: Examensarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0