Sista praktikveckan i Närpes

Nu är jag på sista praktikveckan här i Närpes. Det närmar sig! Snart får jag flytta hem igen. Ja, det ska bli riktigt skönt att komma tillbaka till vardagen igen och mitt hem.

Ser också att det är hela fem dagar sedan jag har skrivit senast. Så är det då man faktiskt har ett annat liv än datorer och bloggar också. Jag har iallafall tränat, ätit god mat, umgåtts med mina syskonbarn, firat lillajul, varit på loppis o.s.v. Mycket program. Julkorten är klara och adresserna har jag skrivit färdigt. Det röda kuvertet är skaffat och frimärkena är påklistrade. Nyss klickade jag hem en klänning till julen från Nelly. Tänkte NÄSTAN tänka att det inte är meningen att jag ska ha en ny klänning i år. Den första jag ville ha hann någon annan klicka hem klänningen i storlek S och XS var slut. Den andra jag hittade tänkte jag aldrig få köpt i och med att inloggningen och datorn krånglade. Men nu äntligen! Hoppas den är lika fin på mig som på den där långa smala brunetten. Höhöh!

Nej, dags att sova nu. Jag har varit igång hela dagen nu igen. Ingen rast och ingen ro. Inte imorgon heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0