Pump

Snart ska jag krypa ner under täcket och läsa min bok "En flickfotografs bekännelser" av Bingo Rimér. Det är en helt annorlunda bok mot vad jag läst nu på sistone. Det har varit en massa om barn som levt i dåliga miljöer, så nu tänkte jag att jag behöver läsa något roligare en gång också.

Ikväll har jag annars varit på Pump, vilket var riktigt skönt. Tungt och härligt. Väntar ändå att på att få gå på BodyPump i Vasa! Har ju införskaffat mig en ordentligt pulsklocka nu av märket Polar. He je itt na kattdyng, som vi säger här i Närpes. Kul att följa med pulsen och kaloriåtgång per pass. Är dessutom medlem på Funbeat där man får dokumentera sina träningspass. Har inte hunnit göra så mycket annat än skriva i mina pass ännu. Finns nog mycket att läsa ännu om träning och sådant, men det gör jag sen då jag har mer tid och ork.

Praktiken smider på. Har vaccinerat några bebar och lekt med en hel del barn. Barn är söta. Onsdag imorgon redan.
Har annars bestämt att jag ska ta en riktigt lugn dag imorgon. Inte göra någonting alls. Lägga mig i sängen och läsa min bok, dricka te och bara slappa. Har inte riktigt hunnit göra det på flera veckor.

Något oerhört viktigt att påpeka:
Jag har lärt mig att dricka svart kaffe!
Tack vare praktiken, då jag inte längre orkade dra med mjölk dit.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0