Praktikvecka 3 av 4

Dagarna går! Det är tisdag redan idag. 8 praktikdagar kvar här i Närpes så åker jag tillbaka till Vasa på 2 veckor praktik på BB.

De här två praktikdagarna som gått denna vecka har varit lite speciella i och med att jag själv fått ta ansvar för några barn då min ena handledare är på semester och den andra slutade tidigare igår och idag var hon på möte. Så då har de haft inbokade några barn ingen annan hade tid med. Kul att de litar så på en!

Igår hade jag helt själv en 4 åring och en 5 åring. Riktigt samarbetsvilliga och så himla söta! Den ena berättade så gulligt vad h*n önskar sig av jultomten. Heheh!

Ska snart åka till familjen R en stund. Sen hem och koka lite äppelsylt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0