Kan.Inte.Göra.Ingenting.

När ska jag lära mig att göra ingenting? Tycker jag springer på här hemma hela tiden som en yr höna och orkar inte sitta still och titta på tv en liten stund ens. Har man levt i stress, så lämnar man där. Då stressar man så att man ska hinna slappa. Hah!

Jag har iallafall hunnit vara ute med kära Ann ikväll och slappa med henne och snacka lite tjejsnack. Det behövs med jämna mellanrum <3

Har två dagar kvar av mödravårdspraktiken nu. Onsdag och torsdag. Får fredagen ledig på grund av eller tack vare att jag går på föräldraförberedelserna kvällstid. Skönt med en extra ledig dag. Speciellt i dessa mörka tider. Tyckte att jag inte kände av vintertiden längre i morse då jag vaknade.

Examensarbetet börjar kanske se sitt slut någongång också! Har haft ett stycke syster med kritiska ögon att läsa genom arbetet och hon har fått pricka i allt hon tyckte ska ändras eller om det var något hon inte förstod eller dylikt. Überbra! M och jag är ju så blinda för den där texten, så riktigt bra att någon annan fick läsa det med andra ögon. Nog hittade hon några riktigt pinsamma fel ännu, fastän M och jag tycker att vi läst genom den där texten 1000000 gånger.

Nu ska jag gå upp och läsa boken "Kriget är slut" av Morgan Alling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0