Julöppning

Tänk att det varit julöppning idag. Det är 20 november. Mer än en månad kvar till julafton. Lite tidigt känns det som, men ändå har man ju nog börjat få lite julkänslor. Jag har iallafall hem ett lass med material till julkorten mamma och jag ska pyssla ihop. Så det börjar vi förhoppningsvis med i veckan. Det är ju bara 2 veckor kvar nu jag är hemma hos mamma och pappa. De veckorna kommer att gå snabbt ska ni se!

Har ju varit i Vasa över helgen och haft fullt upp hela helgen! Fredagen kom jag dit ganska tidigt för jag skulle till verkstaden med mammas bil. Sen travade jag på i stan och letade julklappar medan sambon hade en massagekund. Några julklappar blev det inte. Åt en del har jag allt klart och åt en del har jag ingenting alls ännu. MEN det är ju bara november ännu, så jag hinner.

Ska kasta i lite ved i brasan och lägga mig på soffan och chilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0