Fredagsmys

Väntar nu på att Idol ska börja igen. Är det någon annan än jag som tycker att den här timmen är typ världens längsta timme!? Jag är så himla trött just den här tiden. Men uppe ska jag vara och se resultatet.

Jag sitter hemma hos mamma och pappa nu just, men har spenderat kvällen hos familjen R. Jag har mest lekt med lilla A. Ännu mindre E har även varit med i våra lekar på ett litet hörn. Vi har bland annat kokat lite mat och sjungit barnsånger. Heheh! Vi har även ätit gott och chillat och kollat Idol.

Första praktikveckan på barnrådgivningen är över. Tre återstår. Idag har jag fått ha lite "egna" barn och skött hälsorådgivningarna på egen hand. Riktigt kul har det varit! Roligt då man får hoppa, studsa och leka lite själv också bland allt pappersarbete. De här barnen är ju så söta och charmiga. Jag har gett zonterapi åt ett par bebbar och vaccinerat en bebbe. Det är lite annorlunda att vaccinera en bebis mot en vuxen. Både fysiskt och psykiskt. Gör ju ont i hjärtat då bebisarna skriker och det gör ont, plus att barnen inte hålls stilla. Men det är väl sådant man vänjer sig vid.

Ska bli så skönt att få ha sovmorgon imorgon! Imorgon kommer också sambon hit <3

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0