Föräldraförberedelse

Det blev en lite oväntade planer idag! Jag hade suttit idag och försökt se när det skulle passa för min undervisningssekvens och var vi ska ha den och så vidare. Klockan 15 idag kommer vi på att jag skulle kunna dra amningen i kvällens föräldraförberedelse! Jag tänkte bara, att okeej. Det ska väl gå. Så då planerade jag lite på praktiken vad de brukar ta upp och sen hem och renskriva allt i mitt häfte. Sen printade jag snabbt ut 10 utvärderingsblanketter och körde tillbaka till hvc. Det gick helt bra, tyckte jag! Även mina 8 föräldrapar (sammanlagt 16 personer om ni inte kan räkna) och hälsovårdaren var nöjd. Happy! Så nu har jag min undervisningssekvens över. Skönt. Måste bara skicka in min plan till läraren nu så att hon får godkänna den. Hah! Blev lite bakvänt, men.

Imorgon ska jag åka till Vasa trots allt! Sååå härligt skönt. Hem, hem, hem. Till min sambo. Finally. Kommer hit tillbaka på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0