Det närmar sig

Nu har jag packat ner nästan alla mina saker i flera väskor. Hur många väskor som helst, så jag har varit tvungen att prioritera vad jag ska ta med nu i helgen. Jag ska sitta på med en granne till Vasa så jag kan väl inte ta med hur många väskor som helst fastän jag anropade på facebook om jag får sitta på med någon till Vasa i helgen och att jag har 8 veckors packning med mig. Hon sa iallafall att hon har stor bil. Får se om hon ångrar sig då hon ser min hög med väskor ^^

Idag har det varit läkardag på praktiken och jag har tagit de flesta barnen helt själv, i och med att mina handledare varit på möte idag igen. Men det har gått bra! 2 dagar kvar nu.

Tänk de ringde från skolan idag också och frågade lite hur vi hade det. Våra lärare är sjukskrivna för all framtid ser det ut som. Nämen, de började med sjukskrivningar då vi började i höst och ännu är de sjukskrivna. Iallafall hade skolan för en gångs skull ordnat så att NÅGON iallafall meddelar hur läget är. Det är inte ofta det händer.

Överraskningen åt hälsovårdarna är gjord tills fredagen. Det är en sak som ska stelna ordentligt så jag tänkte jag ska göra den i tid.  Det är något som är GOTT! Iallafall för den som gillar sött.

Jag har också varit duktig och skrivit praktikrapporten och dagboken. Så nu är pappersjobbet färdigt! Äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0