Andra dagen på nya praktiken

Om ni inte helt har missat så har jag ju den här veckan börjat på ett nytt praktikavsnitt, nämligen barnrådgivning. Har ännu inte hunnit vara riktigt ordentligt där trots att det är onsdag imorgon. Igår var det flera som ringde och avbokade tiderna och idag skulle min handledare på en skolning på eftermiddagen. Så idag på eftermiddagen har jag suttit och vaccinerat en massa influensavaccin åt folk. Bra att få öva på det också!

De få barnen jag har sett har varit riktigt söta. Verkar som ett roligt arbete det också! Bara jag kommer mera in i det hela så blir det säkert bra.

Har varit på Pump ikväll så nu känns ögonlocken tunga. Ska gå och lägga mig. För imorgon är det en tuff dag igen. Det är läkardag och sen är det föräldraförberedelse på kvällen. Imorgon är det en psykolog som har förberedelsen, så det kommer att vara intressant. Men en tung kväll då man inte hinner vara hemma så mycket, känns det som.

Godnajt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0