Åker snart igen

Hemma är jag och snart åker jag till hvc igen. Det är iallafall sista gången jag ska på föräldraförberedelse nu inom detta praktikavsnitt. Så de tre sista veckorna får jag slappa onsdagskvällarna.

Dagen har varit bra iallafall. Har haft lite mera nu iallafall. Fast det var läkardag idag så det blev bara korta visiter med barnen. De är ju så söta! Jag har även som tack fått ett par kisstrålar på mig. Men det är ju bara att slänga i kläderna i tvättmaskin. Heheh!

Kollade mitt Hb idag på mig själv på M's begäran ifall vi ska gå och ge blod snart igen ;) Jag hade så lågt förra gången, men nu var det 144 och det är ju perfekt. Är även mycket stolt att jag fått upp det med hjälp av kosten, och inte av järntabletterna. Tog en tablett, men köpte hem en massa broccoli och spenat istället.

Ska slita mig ifrån datorn nu en stund innan jag åker iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0