Träning

Träning är en passion i mitt liv och jag tränar för att må bra. Jag tränar inte för att gå ner i vikt, utan jag fungerar bättre som människa om jag får träna. Samma är det med min sambo som älskar träning. Tack vare att vi är två i samma hushåll som gillar att träna så sporrar vi varandra och tar oss till gymmet.

Har även märkt hur viktigt det är att ha någon att träna med. Jag är en sådan person som kan åka ensam och träna, men jag kan inte förneka att det är mycket roligare då man är fler! Har i vinter fått träna med S och det har varit enormt kul. Några gånger då man varit mycket trött och innerst inne inte velat till gymmet så har man släpat sig dit för att man inte vill svika vännen.

Så ta med en kompis och börja träna! Ni sporrar varandra!


Jag kommer att ge er tips om träning och kost. Jag älskar mat och jag älskar träning. De går hand i hand!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0