Sovit flera timmar

Hejsaaan!

Idag har jag minsann fått sova. Steg upp 15 på eftermiddagen och åt makaroner och tonfisk till frukost/lunch. Hade inte ätit ordentlig mat igår riktigt. Kastade ihop en tacopaj just före jag for till jobbet igår så det åt jag. Men man blir råddig av att vaka!

Jag var till stranden ett varv också. Men det var nästan kallt att vara där! Det blåste så mycket. Var kanske där 1½-2 timmar och sov en stund. For hem igen och sov ännu mera. Skulle kunna sova mera men jag måste väl nog sluta nu annars sover jag inte inatt.

Snart kommer Dennis hem också! Ska göra våfflor! Kom inte på något annat nu just. Heheh! Har sett Dennis ordentligt senast i fredags. Igår då jag kom hem från nattskiftet hade han farit på morgonskift och tog även kvällsskift, och då hade jag hunnit åka iväg på nästa nattskift. Nu i morse såg jag honom ett varv, men sen for han iväg på kvällsskift. Det är sådär då båda jobbar 3 skiftes!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0