På stan med en god vän

Det är tredje dagen i rad jag spenderar flera timmar på stan! Imorgon lovar jag att det INTE blir det.. Har annat viktigt att göra här hemma, såsom att läsa på läkemedelslära. Det är 6 dagar kvar tills jag ska skriva provet. På min födelsedag!

Jamen, idag var jag ut med Sabina på stan. Vi var och fikade på Arnolds. Åt en bagel och en donits. Gott! Lite skvaller. Sen gick vi runt lite på stan. Vi köpte bland annat babykläder. De är så söta! Jag köpte något neutralt åt bebisen som har beräknad dag på måndag. Får se när h*n kommer ut. Kanske jag till och med får en födelsedagspresent. Vem vet!

Efter att S och jag skildes åt for jag via Citymarket efter några krukor och jord, ska plantera över lite örter åt mina systrar och mamma. Jag har ju så många redan och jag vet inte vart jag ska stoppa resten. Så då passar det bra med att de får några.

Ett inlägg om mina lilla trädgård kommer senare idag!

Ha de bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0