Nattskift 2

Det är mindre än 1½ timme kvar av mitt nattskift nu! Fy attan vad det ska bli skönt att lägga sig ner i sängen och sova. Skulle jag stänga ögonen nu skulle jag somna. Är så himla trött och klockan sniglar sig fram! Har så snälla patienten så de ringer inte på klockorna. Dock är det lättare att vaka då man har något att göra.

 

Fantiserar nu just på hur skön sängen är där hemma...

 

Det är som tur är det sista nattskiftet! Efter det här har jag två dagar ledigt. Skönt! Har bara 2 arbetsskiften nästa vecka. Synd att de lovat att det ska bli 10 grader kallare nästa vecka då jag är ledig. Men jag har iallafall fått sola varje dag den här veckan, så jag behöver inte klaga. Idag fick jag inte sova nå mera än tre timmar efter nattskiftet eftersom det var så guda varmt i lägenheten. Så då for jag till stranden och sov där lite från och till.

 

Ha de bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0