Helgen full med kalas



Åhåh.. Hela helgen har varit fullspäckad med kalas! Jag mår på riktigt illa av allt ohälsosamt vi har ätit! Har varit tvungen att dricka samarin då det bubblat i magen. Jag har inget emot onyttigheter, men det är inte bra för magen att äta tårta 3 dagar i rad! Tack och lov var jag så smart, öhöh, att vi körde på grillparty igår på mitt kalas istället.

Imorgon kallar jobbet. 11 veckor framöver ska jag knega på där i sommar! Lite blandade känslor. Kul med jobb, men också sorgligt att min ledighet redan är slut! TACK OCH LOV begärde jag 78%:s arbetstid i sommar då vi håller på med examensarbete också. Pengar ersätter inte upplevelserna av den finska sommaren, som är så kort. Pengar är inte allt.

Ska förhoppningsvis få se bebis imorgon före jag börjar jobba!!!

Gooodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0