Hälsosamt snacks

De som känner oss vet att jag och sambon inte är så förtjusta i godis och annat onyttigt. Dock älskar jag chips och vräker i mig om jag har en skål framför mig, men det är inte så ofta vi köper hem chips. Mycket sällan nuförtiden.

Istället kör vi varje helg på att vräka i oss en massa frukter! Hur gott som helst! Och det krävs ganska mycket före man blir illamående av frukt. Vilken tur!

Vi brukar köra med vindruvor, jordgubbar, meloner i olika varianter, ananas, äppel och andra intressanta frukter!


 


Det är ju dessutom så vackert med färska frukter!


Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina

Den finns att beställa lite överallt. Om man googlar pipptröja :) Har hört att gina tricot har börjat sälja kopior också.

2011-06-03 @ 09:09:12
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0