Mår bättre

Idag mår jag bättre! Fast magen känns väl lite öm och konstig idag p.g.a. för lite mat igår. Åt endast blåbärsjoghurt, mannagrynsgröt och drack jaffa och wischy. Idag ska jag väl försöka få i mig lite mera så att jag inte tynar bort. Imorgon är det praktik som gäller också. 3 dagar kvar :)

Nästa vecka kommer ju vi att presentera vårt utvecklingsarbete! Så före det ska det lämnas in 2 ex till genomläsarna, en presentation ska lagas, vi ska läsa genom den andra gruppens UA, som vi kommer att opponera och skriva en opponentskrift. Denna gång behöver vi tack och lov inte ha ett muntligt opponentskap. Efter nästa vecka är det värsta förhoppningsvis över :)

Ska lägga mig ner och fortsätta läsa min bok nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0